dinsdag 1 januari 2013

O.P.I




Vandaag zet ik de O.P.I nagellak eens in de schijnwerpers.
volgens mij de beste nagellak die er is! Natuurlijk is dit niet het goedkoopste merk die er bestaat, maar in vergelijking met goedkopere merken is dit een super product. Je kan kiezen uit een groot assortiment en verschillende collecties, de Germany collection of de OO7 collection, ...
Maar naast de gewone nagellak kan je ook nagelverzorging kopen, dit is erg belangrijk voor de gezondheid van je nagels. zo kan je prachtige en verzorgde nagels hebben. Ook bestaat er gelcolour nagellak, deze kan je niet zelf thuis aanbrengen (je heb speciale UV lampen nodig), deze nagellak blijft veel langer dan de gewone. Waar kan je deze dan laten aanbrengen? In een nagelsalon waar men gebruik maakt van O.P.I.

Nu ga ik eens een paar van de collecties overlopen,

Vind ik de film mooi? Jazeker! Persoonlijk vind ik het één van de beste James Bond films!
Maar vind ik de nagellak mooi?  Ik vind de nagellak SUPER MOOI. Ik vind het zelf één van de beste collecties die O.P.I heeft uitgebracht.
Welke kleuren vind ik het mooist? De gouden nagellak vind ik het mooist, lekker opvallend! Ook de twee tinten rood zijn één van mijn favorieten. De de laatste nagellak (ik noem het de confettie nagelak ;) ) is een 'specialeke' en zou ik zeker zelf dragen.
Natuurlijk mogen de andere kleuren er ook zijn!
Besluit: een geslaagde collectie


Ook één van mijn favoriete collecties! Maar welke kleurtjes zou ik kiezen?
Eigenlijk vind ik alle kleurtjes mooi, het was een moeilijke keuze ;)

- German-icure (donder roze)
- My very first knockwurst (licht roze)
- Unfor-greta-bly (blauw)
-Danke-shiny red (diep rood)
...

Er bestaan nog vele andere collecties, wil je meer weten over O.P.I, ga dan naar de O.P.I site: www.OPI.com

xx

Tot zover O.P.I nagellak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten